PREMIJERA: Zavirite u unutrašnjost Toyote C-HR

Toyota C-HR

''Osnovna zamisao je bila pokrenuti novi val emocija unutar rastućeg C-crossover segmenta, a C-HR Toyoti omogućuje upravo to, posve novu dozu prisutnost u sve popularnijem segmentu tržišta. Zbog svoje uloge je morao biti jedinstven i imati svoju originalnu osobnost.'' Kazuhiko Isawa, Glavni dizajner za C-HR

Dizajniran kako bi se isticao unutar Toyotine ponude, ali i u svome segmentu, posve novi C-HR (Coupe High-Rider) savršeno predstavlja odlučnost Akia Toyode u dopuštanju veće dizajnerske slobode i promoviranju inženjerske kreativnosti kako bi se stvorio oku vrlo upadljiv dizajn i još bolje iskustvo vožnje.

Toyota C-HR ostaje vjeran dizajnerskim smjernicama konceptnog automobila, koji je na Pariškom salonu automobila 2014. godine i Salonu automobila u Frankfurtu 2015. privukao iznimnu pažnju javnosti. Njegove kupeovski inspirirane linije predstavljaju novi način izražavanja Toyotinih dizajnera, koji ne samo da su stvorili upadljivi i drugačiji stil u Toyotinoj ponudi, već i postavili novi smjer u segmentu koji će ostali tek uslijediti.

C-HR jasno demonstrira karakter i svu fleksibilnost nove TNGA modularne platforme, koja je najzaslužnija za svu inženjersku i dizajnersku slobodu, da bi krajnji rezultat bio ovako impresivan predvodnik novog vala u C-crossover segmentu.

Predstavljanje na europskom tržištu se očekuje tijekom rujna, s prvim isporukama kupcima prije kraja 2016. godine. U ponudi Toyote pozicioniran je između Aurisa TS i modela RAV4, a plan prodaje C-HR je 100.000 prodanih primjeraka godišnje na europskom tržištu.

Sofisticirana unutrašnjost s prvoklasnim osjećajem kvalitete
Prekrasna i moderna unutrašnjost Toyote C-HR nastala je na krilima nove dizajnerske filozofije uređenja kabine - 'Sensual Tech', koja savršeno kombinira tehnološki naprednu funkcionalnost s dozom emotivnosti i osjećajem ugode u vožnji.

Kabina se ističe kontrastom jedinstvenih dizajnerskih detalja i uglađenih neprekinutih linija koje stvaraju dojam boravka u automobilu više klase. Vozačko okruženje je oživljeno inovativnim detaljima s naglaskom na jednostavno korištenje napredne tehnologije u svakodnevici. Sve kontrole na središnjoj konzoli i 8'' središnji zaslon s redizajniranim i poboljšanim HMI multimedijalnim prikazom blago su zakrenuti prema vozaču. Time je ergonomija podignuta na visoku razinu, a ostali putnici također lakše mogu upravljati željenim kontrolama središnje konzole i multimedijalnog sustava.

Jedinstven dizajn sjedala kombinira vitkiji i sportski naglašen gornji dio s bolje profiliranim i podržavajućim donjim dijelom, za ugodniji i opušteniji osjećaj tijekom duljih putovanja, a ukupan dojam je zaokružen profiliranjem uzoraka različitih tekstura i izvedbi.

Ciljajući na premium dojam boravka u kabini, C-HR svojim kupcima nudi uistinu prvoklasni osjećaj kvalitete. Fokus inženjerskog i dizajnerskog tima bio je na stvaranju neprekinutih cjelina, drugačijem osvjetljenju, vrhunskoj zvučnoj izolaciji i na brojnim detaljima - poput izgleda JBL zvučnika ili kazaljki na vozačevim instrumentima i šavova na svim površinama.

Ovo prekrasno i posebno uređenje kabine bit će dostupno u tri izvedbe boja: Dark Grey, Black/Blue i Black/Brown.

Toyota Safety Sense paket aktivne sigurnosti je sastavni dio serijske opreme u čitavoj C-HR gami. Navedeno uključuje sustav automatskog kočenja kod opasnosti od sudara, tempomat s prilagodbom brzine pomoću radara, sustav prepoznavanja pješaka, sustav prepoznavanja prometnih znakova, sustav upozorenja prilikom napuštanja prometne trake s korekcijama upravljača i sustav automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala.

Zahtjevniji kupci svoj će C-HR moći opremiti grijanim sjedalima, sustavom pametnog ulaska, zatamnjenim staklima, jedinstvenim presvlakama sjedala, Toyotinim revolucionarnim S-IPA sustavom za pomoć pri parkiranju, 18'' kotačima i dvobojnim uređenjem vanjštine.

U ponudi pogonskih opcija ističe se hibridni model zadnje generacije, koji emitira svega 85 g/km CO2 i bilježi prosječnu potrošnju od 3,7 /100 km. Isporučujući ukupno 122 KS, hibridni pogon je učinkovitiji i lakši od prethodnih sustava i nudi bolje performanse. Značajne dorade na 1,8-litrenom benzinskom motoru hibridnog sustava rezultirale su termalnom učinkovitošću od čak 40% - što je apsolutni rekord za benzinski motor!

C-HR je također dostupan s novi 1,2-litrenim turbo benzinskim motorom koji je premijerno predstavljen s novim Aurisom. Mali potentni motor raspolaže sa 115 KS i 185 Nm okretnog momenta, a pri tome emitira 128 g/km CO2 i uzvraća prosječnom potrošnjom od 5,7 l/100 km. Ova izvedba je dostupna s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem ili automatskim CVT mjenjačem, koji je moguće odabrati s prednjim i pogonom na sve kotače.

 

Galerija - Toyota C-HR

Napisano 30.06.2016.
4 4

Komentirajte članak


Komentiraj

Nema komentara