Testirali smo: Citroën Berlingo Multispace Feel BlueHDi

Citroën Berlingo Multispace Feel BlueHDi 100 S&S

Poletan štedljiv i funkcionalan, novi Berlingo pravi je obiteljski dostavnjak. Zajedno s tehničkim blizancem Peugeot Partnerom stigao je na tržište 1996. godine i od početka se nudi u putničkom i dostavnom izdanju. Verzija Multispace u Feel izvedbi kombinacija je obiteljskog i dostavnog vozila s pet sjedećih mjesta.

Kutijasti izgled vrlo visoke karoserije ublažuje prednji kraj koji ima prepoznatljiv Citroen izraz. Dugačak je 438 a širok 181 centimetar. Uspravne bočne stranice koje maksimiziraju iskorištenost prostora visoke su 180 centimetara pa se ovo vozilo bez problema može koristiti za prijevoz većih tereta primjerice za selidbu. Ovakav oblik omogućuje mu veliku mobilnost i s lakoćom ćete ga parkirati i manevrirati uskim prostorima. Međuosovinski razmak je 273 centimetara, a krug okretaja je samo 11,5 metara.

Položaj vozača je nešto viši pa imate osjećaj kao da vozite manji kamion. Udobnosti dodatno doprinosi i visoko smještena ručica ručnog mjenjača čijih pet stupnjeva imaju nešto duži hod, no to je kod ovakvih vozila sasvim prihvatljivo. Zvučna izolacija kabine je solidna tako da je buka motora i podvozja ugodno prigušena.

Kokpit vozila je robustan bez previše ušminkanja, baš kao što se i očekuje kod vozila koje se koristi primarno za prijevoz, a ne za užitak. Putnička sjedala zajedno sa suvozačkim mogu se preklopiti i u potpunosti izvaditi pa je na ovaj način moguće prilagoditi vozilo gotovo svim potrebama. U Feel izvedbi posebno nas se je dojmila velika polica iznad vozača i suvozača. Klizna bočna vrata omogućavaju lakši ukrcaj putnika i prtljage.

Na testiranom vozilu Prtljažnik s od 675 litara preklapanjem stražnjih sjedala raste do čak 3000 litara. Iako nevjerojatno prostran ima jednu manu, nedostatak pretinaca za odlaganje stvari pa tako nemate kamo odložiti limenku, bočicu pića ili pak mobilni telefon. Prostor za putnike je raskošan i ima dovoljno mjesta za tri putnika na odvojenim sjedalima, a položaj vozača ne zamara ni na dužim rutama.

Dorađeni dizelski motor od 1560 kubičnih centimetara prvi put je predstavljen 2003. godine i ne donosi neke veće promjene. Uz 99 konjskih snaga pruža dobar odziv na gas i ravnomjerno ubrzanje, a do stotke ubrzava za 12,4 sekunde. Čvrsto podvozje, vrlo dobro ležanje kad je vozilo puno, precizan volan i dobre kočnice dodatan su plus.

Dorađeni i blago ušminkani Berlingo konkurentan je i nakon osam godina na tržištu.

Motor: turbodizelski, 4 cil., SOHC, 8V (zupčasti remen), blok od alu lijeva
Snaga: 73 kW/99 KS pri 3750/min
Moment: 254 Nm pri 1750/min
Mjenjač: ručni, 5 stupnjeva 
Pogon: prednji
Start/stop: da

Međuosovinski razmak: 273 cm
Krug okretanja: 11,5 m
Masa/nosivost: 1425/600 kg
Prtljažnik: 675l (3000l s spuštenim sjedalima) 
Spremnik goriva: 60l
Euro NCAP: 3 zvjezdice

Maksimalna brzina: 166 km/h
Ubrzanje: 0-100 km/h za 12,4 sekundi
Potrošnja: 5,0/4,5/4,6 l/100 km

Kočnice: diskovi, sprijeda samov. 283 mm, straga puni 268 mm
Ručna kočnica: mehanička 
Naplatci: čelični
Pneumatici: 205/65 R 15

Napisano 20.04.2016.
4 4

Komentirajte članak


Komentiraj

Nema komentara