Testirali smo: Renault Mégane 1.2 TCe

Renault Megane 1.2 TCe

Renault je četvrtu generaciju modela Méganea na tržište izbacio u čak 21-oj izvedbi. Nedavno smo vam predstavili verziju s 1.5 dCi motorom i Intens paketom opreme, a danas ćemo pogled baciti na benzinac kojeg pokreće 1.2 TCe turbo motor snage 100 konjskih snaga.

Vanjski izgled već smo nahvalili kod dizelskog prethodnika. Između posljednje dvije generacije došlo je do velikih vizualnih promjena. Najupečatljiviji detalj su svijetla dizajnirana od strane Stefana Bolisa koji je u suradnji s francuskim proizvođačem kreirao potpuno novi svjetlosni potpis za Renault vozila. Prednji farovi imaju imaju ugrađene LED-ice u obliku slova C koje služe kao dnevna svijetla. Stražnji kraj odiše elegancijom, LED traka proteže se punom njegovom širinom i čini vrlo prepoznatljiv svjetlosni potpis. Upravo ova igra s rasvjetom dozvolila je stvaranje do sad najprepoznatljivijeg Renault modela kada vozite noću. Za istaknuti je i prednja rešetka koja automobilu daje sportskiji izgled, a linije na poklopcu motora doprinose takvom duhu.

U unutrašnjosti razlika između Intens i Zen paketa opreme dolazi do izražaja. Središnja konzola za upravljanje multimedijom ostala je ista, radi se o ekranu osjetljivom na dodir dijagonale 7 inča. Korišten je Renault R Link sustav s kojim nismo imali nikakvih problema kod korištenja. Odabir stavki i modova je intuitivan i već nakon par minuta s lakoćom odrađujemo željene radnje. Početni ekran moguće je podesiti prema željama korisnika pa tako možete birati između nekoliko kombinacija, primjerice navigacije i glazbenog svirača.

Nešto niže u sredini nalazi se ručica mehaničke ručne kočnice, umjesto gumbića elektronske u Intens paketu opreme. Presvlake na sjedalima jeftinije su od onih u već spomenutom Intens paketu opreme, a izvedene su iz jedne vrste materijala. Osvijetljenih kromiranih letvica i kožnih elemenata na vratima nema, postavljenje su teksturirane plastične. Gornja površina kokpita presvučena je gumiranim materijalom ugodnim na dodir. Središnji ekran s brzinomjerom moguće je urediti prema željama vozača, birati možete između boja i grafičkih stilova.

Od multimedijskih dodataka uključeno je spajanje preko Bluetootha, handsfree uređaj za telefoniranje i USB priključak preko kojeg možete reproducirati glazbene datoteke ili puniti mobilni uređaj.

Mjesta u unutrašnjosti vozila ima dovoljno, a preglednost nije loša. Putnici na stražnjoj klupi također mogu uživati u vožnjama na duže relacije. Obujam prtljažnika nemalih je 434 litre.

Slabašni 1.2 benzinski motor nije previše zabavan u vožnji, no turbo punjač omogućuje fluidnije kretanje pa nedostatak snage nije toliko naglašen u vožnji gradskim ulicama. U gradskim ulicama, ali i na otvorenoj cesti vožnja je ugodna, a prosječna potrošnja je na testu u gradu iznosila je oko sedam litara. Na otvorenoj cesti potrošnja ipak osjetno pada korištenjem šestog stupnja.

Ovaj vrlo privlačan model s paketom opreme Zen možete kupiti za cijenu od 124.900 kuna. U ponudi su još i dizelski dCi 90,dCi 110 i dCi 130 motori te benzinski TCe 100 i TCe 130. Vrh ponude je benzinski Megane GT s 205 konjskih snaga.

 

Napisano 15.12.2016.
4 4

Komentirajte članak


Komentiraj

Nema komentara