Testirali smo: Toyota Auris 1.2 Turbo

Nova Toyota Auris 1.2 T

Testirali smo novi Auris 1.2T Sport izvedbu. Prvi dojam koji je ostavio na nas izuzetno je pozitivan. Riječ je o maloj gradskoj jurilici modernog dizajna, u pravom smislu te riječi. Vanjski izgled nove Toyote ostavlja bez daha jer se oštrim linijama naglašava agresivnost i sportski duh tog gradskog auta.

Prtljažnik je obujma 360 litara te je dostatan za nekoliko torbi, a ispod podnice prtljažnika skriva se dodatni prostor za još nekoliko stvari. Auris iz tog razloga nema rezervni kotač, već set za popravak gume. Stražnja klupa vrlo je prostrana pa tako iza mogu komotno stati tri odrasle osobe. S obzirom na to da Auris ima panoramsko staklo koje dodatno daje vizualnu prostornost prilikom vožnje, imali smo osjećaj da vozimo veći automobil, nego što to zaista i je.Poseban osjećaj je biti suputnik gdje je vrlo dinamično kroz panoramski krov gledati ljepote neba. Dizajn kokpita posebno nas je oduševio jer ima dozu elegancije i retro štih koji je IN. Kompletan središnji dio kokpita je okomit, na što smo se brzo privikli. Nadohvat ruke tu je i multimedijski centar s ekranom osjetljivim na dodir.

Mjenjač ima 6 stupnjeva s postavljenom ručicom, nešto više nego očekivanog, ali vrlo precizan i lagan za vožnju. Interijer je crne boje, vrlo mekan i izrađen od kvalitetnih materijala, prošiven koncem.
Na stare modele Aurisa posebno nas je podsjetio digitalni sat smješten desno kraj srednjeg display-a. Brzinomjer i brojač okretaja motora lijepo su dizajnirani, izgledaju moćno, a dodatni sportski izgled daje im plava boja osvjetljenja.

U vožnji 1.2 turbo benzinac sa 16 ventila vrlo je tih i uglađen. Odlikuje ga niska potrošnja, elastičnost s VVT-IW varijabilnim načinom upravljanja i ventilima gdje pri radu na prijelazu iz 4. u 1. takt usisni i ispušni ventili istovremeno ostaju otvoreni nešto duže, čime se ispušni plinovi vraćaju u usis. Tako je izgaranje bolje, a samim time je i niža potrošnja goriva. Motor je jako agilan, a turbina daje baš ono što nam je potrebno u situacijama kada nam je "gusto".

Multimedijalni centar sa 7-inčnim ekranom vrlo lijepo se uklopio u kompletan interijer. Prilikom vožnje tipke na volanu putem kojih možemo upravljati kompletnim multimedijalnim uređajem, izuzetno su funkcionalne. Sustav ozvučenja sa 6 zvučnika lijepo radi, širokog zvučnog spektra i definiranih baseva. Toyotin audio sustav podržava i CD, USB, Bluetooth i Aux opcije. Iz sustava možemo pristupiti navigaciji i internetu.
Cijene Aurisa kreću se od 118.600 kuna pa sve do hibridnih varijanti do 189.900 kuna. Postoji i karavanska varijanta Aurisa pod nazivom Touring Sports, a cijena mu kreće od 129.400 kuna.
Ovaj testirani model bogat je opremom, 7 zračnih jastuka, automatskim klima uređajem, upravljačem podesivim po visini i dubini, putnim kompjutorom, kamerom za vožnju straga itd. Sport paket opreme je četvrti po redu opremljenosti, a u njemu je uključeno još i 17-inčni alu naplatci, zatamnjena stražnja stakla. Boja testiranog modela (plava) dodatno se naplaćuje i stoji 3800,00 kuna, a testirani model košta ukupno 159.700 kuna.

Marko Košutić // Foto: Matija Gudlin

 

Napisano 03.02.2016.
4 5

Komentirajte članak


Komentiraj

Nema komentara