Volkswagen koncern znatno povećao broj isporuka

Volkswagen koncern je od siječnja do veljače 2012. povećao svoje isporuke na svjetskoj razini za 7,7 posto, te je isporučio kupcima 1,29 (siječanj-veljača 2011.: 1,20)* milijuna vozila.

Volkswagen BeetleNa svjetskom automobilskom tržištu, koje je raslo cca. 6 posto, najveći europski proizvođač automobila time je dodatno izgradio svoju poziciju i osvojio nove tržišne udjele. Osobito u veljači isporuke vozila su sa 642.300 (veljača 2011.: 557.900; +15,1 posto)* protekle na iznimno visokoj razini. «Vrlo smo zadovoljni vrlo dobrim učinkom koncerna. Unatoč ovom povoljnom razvoju ostajemo u narednim mjesecima iznimno oprezni i pomno ćemo pratiti tržišta – osobito u zapadnoj Europi», rekao je član upravnog odbora koncerna zadužen za sektor prodaje Christian Klingler u petak u Wolfsburgu.
 
Ukupno u Europi marke koncerna prodale su do kraja veljače 532.700 (526.000; +1,3 posto) vozila. U trenutačno nesigurnim uvjetima tržišta zapadne Europe (bez Njemačke) 281.200 (302.200; -7,0 posto) kupaca preuzelo je novi automobil. Na domaćem njemačkom tržištu najveći europski automobilski koncern povećao je broj isporuka na 162.300 (157.300; +3,2 posto) jedinica. Ponovno snažan rast ovo poduzeće je zabilježilo u središnjoj i istočnoj Europi, gdje je kupcima predano 89.200 (66.500; +34,2 posto) automobila.

Škoda YetiOdlične prodajne brojke koncern je također ostvario u azijsko-pacifičkoj regiji. Ondje je u prva dva mjeseca kupcima isporučeno 451.200 (394.600; +14,4 posto) vozila. Pritom je na Kinu, kao najveće pojedinačno tržište, otpalo 397.400 (350.600; +13,4 posto) jedinica. U Indiji je broj isporuka povećan za 23,1 posto na 19.800 (16.100) vozila.

I na američkom kontinentu su isporuke zabilježile ponovno pozitivan razvoj. Tako je prodaja u regiji Sjeverne Amerike u razdoblju od siječnja do veljače rasla za 25,7 posto na 110.100 (87.600) automobila. Od toga je na pojedinačno tržište SAD-a otpalo 76.000 isporuka (55.700; +36,5 posto). U istom vremenom razdoblju je Volkswagen koncern u regiji Južne Amerike kupcima predao 146.200 vozila (145.400; +0,6 posto).

Pregled po markama Koncerna

Marka Volkswagen osobna vozila isporučila je kupcima u siječnju i veljači na svjetskoj razini 818.800 vozila (758.100; +8,0 posto). Osobito pozitivan razvoj ova marka je zabilježila u regiji središnje i istočne Europe s 35.800 (21.900; +63,6 posto) prodanih automobila. U regiji Sjeverne Amerike marka Volkswagen osobna vozila isporučila je kupcima 83.500 vozila (64.600; +29,2 posto), a u azijsko-pacifičkoj regiji 333.200 (301.200; +10,6 posto) jedinica.

Audi A4Audi je do kraja veljače u cijelom svijetu prodao 202.700 automobila (186.800; +8,5 posto). Osobito pozitivan razvoj isporuka ova premijska marka iz Ingolstadta ostvarila je u Sjevernoj Americi, gdje je kupcima predano 21.900 modela (18.800; +16,2 posto). U azijsko-pacifičkom prostoru Audi je u istom razdoblju isporučio 69.700 automobila (51.000), te je ostvario povećanje od 36,7 posto.

Marka ŠKODA je od siječnja do veljače kupcima ukupno isporučila 147.500 (132.100; +11,6 posto) vozila. Češki proizvođač automobila pritom je prije svega povećao broj isporuka u regiji središnje i istočne Europe s 37.900 (32.400; +17,1 posto) prodanih jedinica, te u azijsko-pacifičkom prostoru s 45.500 (40.700; +11,9 posto) isporučenih automobila.

SEAT je do kraja veljače na svjetskoj razini prodao 44.800 (51.000; -12,2 posto) vozila, što je prije svega uvjetovano padom tržišta u zapadnoj Europi. Međutim, ova španjolska marka je uspjela zabilježiti rast u Njemačkoj, gdje je sa 7.400 (7.200) isporučenih vozila ostvareno povećanje od 3,7 posto, u Velikoj Britaniji je kupcima predano 3.500 (3.200; +9,7 posto), a u Meksiku 3.400 (3.000: +13,4 posto).

Marka Volkswagen gospodarska vozila povećala je svoje isporuke do kraja veljače za 8,9 posto na 79.700 (73.200) vozila. Dobru prodaju je ova marka ostvarila prije svega u regiji središnje i istočne Europe sa 6.200 isporučenih vozila (4.100; +52,8 posto), u prostoru Južne Amerike s 21.500 prodanih jedinica (21.200; +1,6 posto), te na njemačkom domaćem tržištu, gdje je kupcima predano 18.200 vozila (15.500; +17,8 posto).

*) očekivane brojke; bez poduzeća MAN i Scania

Napisano 15.03.2012.
5 7

Komentirajte članak


Komentiraj

yes, yes moš mislit
Autor: neregistriran | 16.03.2012. | Sviđa mi se (13) | Sviđa mi se (10)